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Ángel J. Lorente-Páramo
Ángel J. Lorente-Páramo
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Modelling e-mail marketing effectiveness – An approach based on hierarchy-of-effects theory
ÁJ Lorente-Páramo, Á Hernández-García, J Chaparro-Peláez
Management letters 21 (1), 19-27, 2021
34*2021
How to improve e-mail click-through rates–A national culture approach
ÁJ Lorente-Páramo, J Chaparro-Peláez, Á Hernández-García
Technological Forecasting and Social Change 161, 120283, 2020
202020
Influence of cultural dimensions on promotional e-mail effectiveness
ÁJ Lorente-Páramo, Á Hernández-García, J Chaparro-Peláez
Technological Forecasting and Social Change 150, 119788, 2020
152020
May I have your attention, please? An investigation on opening effectiveness in e-mail marketing
J Chaparro-Peláez, Á Hernández-García, ÁJ Lorente-Páramo
Review of Managerial Science 16 (7), 2261-2284, 2022
102022
La efectividad en el e-mail marketing: modelo teórico unificado y estudio de las influencias culturales
ÁJ Lorente Páramo
Industriales, 2020
32020
La efectividad en el e-mail marketing: modelo teórico unificado y estudio de las influencias culturales
AJL Páramo
Universidad Politécnica de Madrid, 2020
22020
Modelling e-mail marketing effectiveness–An approach based on the theory of hierarchy-of-effects
ÁJL Páramo
Tec Empresarial 17 (1), 14-26, 2022
12022
E-mail marketing effectiveness: theoretical model and cultural influence
ÁJ Lorente-Páramo
Univ. Politénica Madrid, 2020
2020
Cultural factors for social change: technological effectiveness of e-mail
ÁJ Lorente-Páramo, Á Hernández-García, J Chaparro-Peláez
10th Innovation, Entrepreneurship and Knowledge Academy Conference, Verona …, 2019
2019
A conceptual framework for the study of e-mail marketing effectiveness
ÁJ Lorente-Páramo, Á Hernández-García, J Chaparro-Peláez
12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial …, 2018
2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–10