Follow
Rafael Fernández-Flores (https://orcid.org/0000-0002-7411-5623)
Title
Cited by
Cited by
Year
Etude des interactions dynamiques en écoulement diphasique stratifié
R Fernandez-Flores
Institute Polythècnique de Toulouse, France, 1984
121984
Towards an open Learning Ecosystem based on open access repositories, Curricula-based indices and Learning Management Systems
R Fernández-Flores, B Hernandez-Morales
8th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2016
42016
Using books, tables and live graphs to enhance interactive notebooks for Heat Transfer Courses
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales
11th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2019
22019
Case studies on using the computable document format to enhance the learning experience: High School Physics and undergraduate Heat Transfer
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales
9th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2017
22017
Using computational simulations to clarify basic concepts in Heat and Mass Transfer at the Undergraduate Level
B Hernández-Morales, R Fernández-Flores, B Beltrán-Fragoso
7th International Conference on Education and New Learning Technologies …, 2015
22015
historias de la Historia del cómputo en México
R Fernández-Flores, M Ontiveros-Sánchez de la Barquera
Servicio de Consultoría de VALOR AGREGADO SC (VAS), 2008
2*2008
Teaching english using a bilingual science literacy comic
R Fernández-Flores, R Lautrie
EDULEARN17 Proceedings, 871-874, 2017
12017
Using a blended learning approach to bridge the gap between the world of individualized education and that of collaborative work
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales
8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 794-800, 2016
12016
The University Learning Network of the National Autonomous University of Mexico
R Fernandez-Flores, F Bracho-Carpizo
7Th International Conference of Education, Research and Innovation, 2014
12014
Para conversar de ciencia
R Fernández-Flores
Universidad Nacional Autónoma de México, FES-Cuautitlán, 1999
1*1999
A REMOTE COLLABORATIVE WORK EXPERIENCE: PRODUCTION AND PUBLICATION OF EDUCATIONAL MATERIALS ON THE WOLFRAM DEMONSTRATIONS SITE
R Fernández-Flores, T Garza-Hernández, B Hernández-Morales, ...
EDULEARN22 Proceedings, 3520-3524, 2022
2022
ADAPTING DIGITAL MATERIALS FOR REMOTE FLIPPED CLASSROOM TEACHING
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales, JC Espíndola-Núñez, ...
EDULEARN22 Proceedings, 3514-3519, 2022
2022
How the lockdown caused by covid-19 affected students and teachers at a public university in méxico. An initial survey
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales, S García-Galán
EDULEARN21 Proceedings, 9144-9153, 2021
2021
TIC Y TAC. Reflexiones y ejemplos
R Fernández Flores, MT Hernández Elenes, M Peñaloza Báez, ...
Universidad Nacional Autónoma de México, 2021
2021
Towards the automatic construction of personalized textbooks from digital open access content. An example for a heat transfer course using wikipedia materials
R Fernández-Flores, B Hernández-Morales
EDULEARN20 Proceedings, 2146-2152, 2020
2020
Cambios en la comunicación científica transforman la gestión del conocimiento
R Rogel Salazar, R Fernández Flores
Jornada de Visibilidad Web 2018, 2019
2019
Manual para el docente del uso de las lecciones interactivas en Mathematica: Unidad 2. Interacciones mecánicas. Fuerza y movimiento. Trabajo y energía
R Fernández Flores
Programa de Apoyo a Proyectos para la Innovación y Mejoramiento de la …, 2019
2019
Manual para el docente del uso de las lecciones interactivas en Mathematica: Unidad 3. Interacciones térmicas, procesos termodinámicos y máquinas térmicas. Ley Gay Lussac
R Fernández Flores
Programa de Apoyo a Proyectos para la Innovación y Mejoramiento de la …, 2019
2019
Manual para el docente del uso de las lecciones interactivas en Mathematica: Unidad 5. Estructura de la materia. Fenómenos Luminosos. Modelo de Rutherford
R Fernández Flores
Programa de Apoyo a Proyectos para la Innovación y Mejoramiento de la …, 2019
2019
Manual para el docente del uso de las lecciones interactivas en Mathematica: Lección 8 de 16: Estado no estacionario con gradientes (Coordenadas no Cartesianas)
R Fernández Flores
Programa de Apoyo a Proyectos para la Innovación y Mejoramiento de la …, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20