Seguir
Juan-Francisco Martínez-Cerdá, PhD
Juan-Francisco Martínez-Cerdá, PhD
Agency for Health Quality and Assessment of Catalonia (AQuAS)
Dirección de correo verificada de uoc.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Hacia un sistema supranacional de indicadores mediáticos
JM Pérez-Tornero, JF Martínez-Cerdá
Infoamérica 5, 39-57, 2011
562011
Socio-technical e-learning innovation and ways of learning in the ICT-space-time continuum to improve the employability skills of adults
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González
Computers in Human Behavior 107, 105753, 2020
472020
Promoting collaborative skills in online university: Comparing effects of games, mixed reality, social media, and other tools for ICT-supported pedagogical practices
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González
Behaviour & Information Technology 37 (10-11), 1055-1071, 2018
412018
Handbook of research on media literacy in the digital age
MN Yildiz
IGI Global, 2015
392015
The 15M Movement. Collective and volatile actions in the political arena
SG Luque, FM Cerdá, MOP Sánchez
Comunicação e Sociedade 23, 69-81, 2013
34*2013
Alfabetización mediática en Brasil: experiencias y modelos en educación no formal
M Pegurer-Caprino, JF Martínez-Cerdá
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 24 (49), 39-48, 2016
312016
Opening the black-box in lifelong E-learning for employability: A framework for a Socio-Technical E-learning Employability System of Measurement (STELEM)
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens, I González-González, ...
Sustainability 10 (4), 1014, 2018
282018
Midiendo la alfabetización mediática en Europa 2005-2010
JM Pérez Tornero
222013
Empoderamiento mediático mediante e-learning. Diseño y validación de una escala
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
El profesional de la información 26 (1), 43-54, 2016
212016
Propuesta de indicadores para evaluar las competencias de alfabetización mediática en las administraciones públicas
JM Pérez-Tornero, S Giraldo-Luque, S Tejedor-Calvo, M Portalés-Oliva
Profesional de la información/Information Professional 27 (3), 521-536, 2018
182018
Media literacy in Brazil: Experiences and models in non-formal education
M Pegurer-Caprino, JF Martínez-Cerdá
Comunicar 24 (49), 39-48, 2016
162016
Alfabetización mediática y co-innovación en la microempresa: primeras evidencias para España
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
Profesional de la información/Information Professional 23 (3), 288-299, 2014
142014
Media Literacy in Brazil: Experiences and Models in Non-formal Education.
MP Caprino, JF Martinez-Cerda
Comunicar 24 (49), 2016
112016
Formal lifelong e-learning for employability and job stability during turbulent times in Spain
JF Martínez-Cerdá, J Torrent-Sellens
International Review of Research in Open and Distributed Learning 18 (6 …, 2017
102017
The impact of digital practices on the perception of risks and benefits of digital gaming
D Aranda, J Sánchez-Navarro, JF Martínez-Cerdà, J Meneses
Catalan Journal of Communication & Cultural Studies 10 (2), 247-264, 2018
82018
Graph theoretic approaches for analyzing large-scale social networks
N Meghanathan
IGI Global, 2017
82017
Showing films and other audiovisual content in European Schools: obstacles and best practices
JM Pérez Tornero
Publications Office of the European Union,, 2015
82015
Digital literacy, technology and social inclusion: Making sense of one-to-one computer programmes around the world
S Pereira
Universidade do Minho. Centro de Estudos Humanísticos (CEHUM), 2015
72015
Teachers and students: working 21st century skills through media education
JF Martínez-Cerdá, MP Caprino, J Torrent-Sellens
EDULEARN15 Proceedings, 7729-7738, 2015
72015
Hacia un sistema supranacional de indicadores mediáticos. Infoamérica, 5, 39-57
JM Pérez-Tornero, JF Martínez-Cerdá
62011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20